sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

KEVÄT !

Nyt se kevät tulee sit vihdoin, tätä on odotettu jo niin pitkään ;) !
Pikkuhiljaa tuntuu taas et elämä hymyilee ja menee parempaan suuntaan. :) Oon saanu asioit hoidettuu ja pari ihanaa ihmistä löytäny mun elämään. Tänää oli ihana sää, aurinko vaa paisto ja oli muutenki lämmin. Heräsin tossa 12 aikaa ja sit vaa chillasin kotona kunnes J vihdoin heräs. No eiköhän mun bussi suunnannu sit Muuralan Nesteelle niinku täs nyt viimeaikoina on ollu tapana. Jäin sinne ihan vahingossa vaa :) Sit juteltii nesteellä J:n ja T:n kans kunnes Japu soitti mulle ja vastasin suoraa puhelimeen et "nesteellä" ku tiesin et se kysyy kuitenki et missä oon.. No sit Japu tuli sinne, juteltii vähä kaikkee ku ei oltu nähty vähää aikaa (: Sit vihdoin olin kotona vähä enne klo. 23. Nyt vaa loppuilta täs datailles ja koht vois mennä nukkumaan ku huomenna tutustuminen TOP- paikkaan ja aikanen herätys. Mä jatkan nyt ton Koston kattomista ja sit vois oikeesti mennä nukkuu. Palaillaan , öitä !


<3:llä TIIA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti